1. Ne kadar önceden rezervasyon yapmam gerekir?
Varış saatinden 24 saat öncesine kadar rezervasyon yaptırabilirsiniz. Daha az sürede acil transfer ihtiyaçlarınız için 0 535 357 0 357 nolu telefon numaramızdan talepte bulunarak araç isteyebilirsiniz.
2. Havaalanına giderken transfer saatini nasıl seçmeliyim?
Lütfen transfer saatini seçerken havalimanı transferlerinde uçuş saatinden yurtiçin uçuşlar için en az bir saat önce, yurtdışı uçuşlar için 2 saat önce havalimanında olmanız gerektiğini unutmayınız. Araç istediğiniz saatte sizi alacaktır.
3. Havalimanında beni nerede bekleyeceksiniz?
Sizi bekleyen görevlimiz bavul ve gümrük işlerinin tamamlanmasından sonraki çıkış kapısında elinde VOYAGE EFFE logolu talela, adınız veya belirlediğiniz kelime yazılı olan, A4 büyüklüğündeki tabela ile sizi bekleyecektir. Ayrıca sürücülerimiz uçuş kodu ile takip etmekte, uçağınız inmeden whatsapp uygulaması ile sizinle iletişime geçmektedir.
4. Görevliyi bulamadığım zaman ne yapacağım?
Transfer talebinde bulunduğunuzda araç ve sürücü bilgileri cep telefonunuza yada eposta adresinize yollanacaktır. Herhangi bir durumda size verilmiş olan sürücü telefon numarasını yada 0 535 357 0 357 numarasından bizi arayınız.
5. Geliş uçağımızda gecikme olursa yada erken inerse ne yapmalıyım?
Havalimanları geliş yolculuğunuz sırasında olası bir rötar için sizden ekstra ücret istenmez. Vermiş olduğunuz uçuş numarası ile uçuşunuzu takip ediyoruz. Uçağınız rötar yaparsa sürücümüz uçağınız inene kadar bekleyecektir.
6. Bagaj ve gümrük işlemleri sırasında yarım saatten fazla zaman harcarsam sorun olur mu?
Bagaj ve gümrük işlemleri sırasında 30 dakikalık gecikme sorun olmaz,60 dakika gecikme süreniz bulunmaktadır, havalimanında kayıp bagaj sorunu ile karşılaştığınızda ekstra bagaj işleri çıktığı zaman, bize haber vermeniz gerekmektedir.
7. Araçlarınızda çocuk koltuğu var mı?
Çocuklu ailelerin çocukları ile güvenli olarak seyahat edebilmeleri için ücretsiz çocuk koltuğu hizmetiniz bulunmaktadır. Lütfen rezervasyon esnasında çocuk koltuğu ihtiyacınız varsa mutlaka bildiriniz.
8. Araçlarınız klimalı mı?
Tüm araçlarımız klimalıdır.
9. Fatura kesiyor musunuz?
Evet. Transfer talebinde bulunurken bildirmiş olduğunuz fatura bilgilerine faturanız kesilecektir.
10. Ödeme nasıl yapılacak?
Kurumsal Seyahat programı dahilinde firmanıza kestiğimiz fatura bedelini bildirdiğimiz hesap numarasına havale yapmanız gerekir.
11. Ödemeyi firmamız değil misafirimiz yapmak istiyor?
Tüm araçlarımızda mobil pos cihazı bulunmaktadır. Misafiriniz ister kredi kartı ile isterse nakit olarak ödeme yapabilir.
12. Vermiş olduğumuz bilgiler başka yerde paylaşılıyor mu?
Transfer hizmeti için vermiş olduğunuz bilgilerin tamamı sistemimizin data verilerinde gizli tutulmaktadır ve bu bilgiler kesinlikle 3. Kişiler ile paylaşılma
13. Kayıp eşyalar için ne yapmam gerekiyor?
Eğer bir eşyanızı aracımızda unuttuğunuzu düşünüyorsanız bizi telefonla arayabilir yada eposta ile bilgi verebilirsiniz. Belirteceğiniz adrese kargo ile ödemeli olarak gönderilecektir.
14. Tekerlekli sandalye ile transfer olabilir miyim?
Evet. Tekerlekli sandalye ile seyahat ediyorsanız lütfen sandalyenizin katlanabilir olup olmadığını rezervasyon sırasında belirtiniz.
15. Transferim sigortalı mıdır?
Evet. Tüm araçlarımız zorunlu kaza ve koltuk sigortasına sahiptir.
16.Yetki belgelerinin önemi nedir?
D2 yetki belgesi Ulaştırma Bakanlığı tarafından ticari amaçla yolcu taşımacılığı yapacak gerçek ve tüzel kişilere verilir. Türsab A grubu seyahat acentesi belgesi turizm bakanlığı tarafından verilir. Bu belgeler olmaksızın transfer hizmeti yapılamaz. Firmamız gerekli tüm belgelere sahiptir.
İletişime
Geçin